Aki a sikert jelenti

Weben az irodám

Virtuális asszisztensként olyan, az online térben is megjelenő vállalkozásokkal tudok  együttműködni, akik a szakmai, értékteremtő folyamataikra szeretnék helyezni a fókuszt és nyitottak és hajlandóak a kiszervezésre, a feladatok delegálására.
A vállalkozások számára ma már megkerülhetetlen a digitális jelenlét és ez plusz terheket ró rájuk. Virtuális asszisztensként arra vállalkozom, hogy segítek az adminisztrációban, az asszisztencia feladatokban, valamint a szervezési és ügyintézési munkákban.

Hoszter Erzsébet

Munkatapasztalatomat a versenyszférában, főként informatikával, üzletviteli tanácsadással foglalkozó KKV-knál szereztem. Micro cégnél felnőttképzési, HR és marketing feladataim voltak, weboldalt, ügyfélkapcsolatokat menedzseltem. Adminisztratív területen projektasszisztensként, irodavezetőként dolgoztam.

Eszközök, amiben számíthatsz rám:
MS Office; Canva; Google eszközök; WordPress; Közösségi média;

Ha többet szeretnél rólam tudni

Weboldal és vállalkozás építés, webdesign  – WP Kurzus

Virtuális asszisztens – Honlapra fel!
Marketing asszisztens – Honlapra fel!

Logisztika – Bsc – BCE

Programozás – Bsc- ELTE

Angol nyelv 

Munkatapasztalatomat a versenyszférában, főként informatikával, üzletviteli tanácsadással foglalkozó KKV-knál szereztem.

  • Asszisztensi, projektasszisztensi tapasztalat: 17 év
  • Irodavezetői tapasztalat: 10 év
  • Felnőttképzési tapasztalat: 5 év
  • Értékesítési tapasztalat: 2 év

KÉPESSÉGEK, KÉSZSÉGEK:

  • Kiemelkedő szervező- és kommunikációs készség; Kiváló ügyfélkezelés; Hatékony kifogás- és konfliktuskezelés; Kommunikációs technikák alkalmazása – éveken át én szerveztem országos lefedettségű kereskedelmi csoport oktatásait, tárgyaltam ügyfelekkel, oktatókkal, alvállalkozókkal, rendezvényeket szerveztem.
  • Jó problémafelismerő és problémamegoldó készség – munkámban sokszor önállóan dolgoztam, multifunkcionális feladataim voltak.
  • Hatékony, pontos és megbízható munkavégzés önállóan és team munkában is – fontos
    számomra az idő, mert sok minden érdekel, ezért igyekszem jól és hatékonyan kihasználni a munkavégzésben is, és tisztelem a kollégáimat, ezért fontosnak tartom, hogy jól és megbízhatóan végezzem a munkám. Törekszem rá, hogy minőségi munkát adjak ki a kezemből.
  •  Folyamatszemlélet – A cégen belüli jó működéshez elengedhetetlen, hogy ismerjük a vállalkozás folyamatait. A folyamatalapú felépítés egy vállalkozás sikerének a záloga lehet, az üzleti hatékonyság elengedhetetlen feltétele. Akkor tudok én is igazán jól és pontosan dolgozni, ha látom egyben az egész folyamatot, ha tudom, hogy honnan hova szeretnénk eljutni és mik a főbb mérföldkövek.
  • Kreativitás, rugalmasság – Legutóbb mikro vállalkozásoknál dolgoztam és az a tapasztalatom, hogy nem is tud működni a cég, ha nem vagyunk elég kreatívak és rugalmasak: azonnal kell reagálni a változásokra, az új lehetőségekre. A szokványos megoldásokhoz képest általában sokféle újötletem, javaslatom van.

Túrázás, utazás

Evezés

 

Kertészkedés

 

Természetgyógyászat – Ezoterika – archiv kép-archív weboldal